Tarief

Op maat opruimen en organiseren bij jou thuis.

Mijn uurtarief is €55,00.

De kosten van het kennismakingsgesprek zijn €25,00.

Voordat ik bij je langs kom om kennis te maken en je wensen maar ook je knelpunten te bespreken vraag ik je om de kosten van het kennismakingsgesprek van €25,00 en kilometers vooraf over te maken.

Alle bedragen zijn incl. BTW.

Vervolg traject

Na het opruimen van je huis wil je het ook graag bijhouden. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het jou niet lukt. Je weet niet waar je de tijd vandaan moet halen of je vindt het prettig om regelmatig samen aan de slag te gaan? Zodat jouw huis een plek blijft waar je tot rust kunt komen. Bij interesse vraag naar de mogelijkheden! 

Annuleren

De afspraken kunnen kosteloos geannuleerd worden tot 48 uur voor de aanvang van de afspraak. Wordt er binnen die termijn geannuleerd, dan wordt er een vergoeding van €75,00 in rekening gebracht.

Tot een maand nadat ik bij je ben geweest mag je vrijblijvend contact met mij opnemen voor vragen en tips.

Reis- en parkeerkosten

De kilometer kosten die ik in rekening breng zijn €0,26 per km.

De ANWB-routeplanner is hierbij uitgangspunt voor het berekenen van de reisafstand.

Indien er parkeerkosten zijn, wordt dit bij de eind factuur verrekend.

Heb je ook behoefte aan een opgeruimd huis en huishouden, neem dan vrijblijvend contact met mij op.

Beoordelingen

Silvia heeft mij heel goed geholpen met het organiseren van de vele waardevolle spullen die mijn moeder mij nagelaten heeft. Ze ging met een respectvolle manier om met de spullen die voor een ander misschien prul lijken, maar voor mij van emotionele waarde zijn. Ze heeft me een hoop inzichten gegeven om beter te kunnen organiseren!

Silvia is fantastisch om mee te werken. Ze is betrokken, respectvol en denkt mee. Samen hebben we in een paar uur veel meters gemaakt en is mijn huis van een opslag nu weer terug een fijn thuis

Super blij met de hulp van Silvia. Ze heeft mij echt goed geholpen met het opruimen van de badkamer. Ziet er weer netjes uit!

Ik ben fijn geholpen door Silvia. Ik zag door de bomen het bos niet meer op mijn zolder. Kinderspeelgoed en allerlei rommel wat we hebben verzameld door de jaren heen. Na 3 sessies was alles uitgezocht en hebben we veel speelgoed naar de kringloop om de hoek gebracht. Tegenwoordig probeer ik de methode van Silvia toe te passen door heel ons huis

Hartelijk dank voor je frisse blik op de onlogische indeling van mijn huis/ kasten/ laden. Op een gezellige manier heb je mij geleerd om dingen anders aan te pakken. Bedankt voor alle tips Silvia, je hebt er echt kijk op.

Mevrouw Christiaanse is vriendelijk en pakt dingen op een logische manier, stap voor stap aan. En ze is altijd stipt optijd.

Wat is het fijn om weer opgeruimde kasten te hebben èn overzicht over m'n spullen! In 10 sessies van 3 uur hebben we samen alle kasten en ruimtes in het huis doorgenomen en opgeruimd. Vanaf het eerste kennismakingsgesprek, de duidelijke offerte tot en met alle opruimsessies samen, is alles heel goed verlopen. Silvia stelde precies de juiste vragen, waardoor ik gemakkelijk kon beslissen over wat te behouden en wat weg te doen. Ook alle handige èn praktische tips kon ik gelijk toepassen, zoals opvouwtechnieken, opbergmiddelen en kastindelingen. Nogmaals veel dank daarvoor Silvia!

Super blij met de hulp van Silvia. Na jaren rommel bewaren eens flink de bezem er door heen gehaald. Ook heeft zij mij geholpen met het praktisch inrichten en ordenen van mijn kasten en keuken. Nu een paar maanden later heb ik veel meer overzicht en rust in mijn hoofd. Ik kan haar zeker aan iedereen aanraden.