Hoe gaat het verder in zijn werk?
Mijn werk begint met een kennismakingsgesprek van ongeveer één uur bij jouw thuis. Ook een "online" kennismakingsgesprek behoort tot de mogelijkheden. Tijdens zo’n gesprek bespreken we je wensen maar ook je knelpunten en krijg ik een goed beeld van de huidige situatie.
Hoeveel tijd we nodig hebben om op te ruimen is van meerdere factoren afhankelijk:
* De hoeveelheid spullen die je hebt.
* De snelheid waarmee jij beslissingen durft te nemen.
* Het tijdvak waarin deze spullen in je leven zijn gekomen.
Een werkafspraak duurt in principe drie uur. In drie uur tijd blijf je gemotiveerd en boek je zichtbaar resultaat.
Tijdens onze eerste werkafspraak gaan wij aan de slag in de ruimte waar jij je het meest aan irriteert.
Jij beslist en ik zal je helpen bij het maken van keuzes. Ook geef ik je tips tijdens het opruimen.
Het kan zijn dat je na afloop van de eerste werkafspraak zo gemotiveerd bent, voldoende kennis en vaardigheden hebt opgedaan om zelf door te gaan. Dan houden we het daarbij.
We kunnen ook na afloop een vervolgafspraak plannen om met de andere ruimtes in huis verder te gaan.
Ik hou van opruimen en organiseren en help jou dan ook graag verder om van je huis een fijn thuis te maken waar je tot rust kunt komen met de spullen om je heen die je gebruikt en waar je blij van wordt. En meer tijd overhoudt voor datgene waar je energie uit haalt.