Hoe gaat het verder in zijn werk?

Mijn werk begint met een kennismakingsgesprek van ongeveer één uur bij jouw thuis. Ook een "online" kennismakingsgesprek behoort tot de mogelijkheden. Tijdens zo’n gesprek bespreken we je wensen maar ook je knelpunten en krijg ik een goed beeld van de huidige situatie.

Hoeveel tijd we nodig hebben om op te ruimen is van meerdere factoren afhankelijk:

* De hoeveelheid spullen die je hebt.

* De snelheid waarmee jij beslissingen durft te nemen.

* Het tijdvak waarin deze spullen in je leven zijn gekomen.

Een werkafspraak duurt in principe drie uur. In drie uur tijd blijf je gemotiveerd en boek je zichtbaar resultaat.

Tijdens onze eerste werkafspraak gaan wij aan de slag in de ruimte waar jij je het meest aan irriteert.

Jij beslist en ik zal je helpen bij het maken van keuzes. Ook geef ik je tips tijdens het opruimen.

Het kan zijn dat je na afloop van de eerste werkafspraak zo gemotiveerd bent, voldoende kennis en vaardigheden hebt opgedaan om zelf door te gaan. Dan houden we het daarbij.

We kunnen ook na afloop een vervolgafspraak plannen om met de andere ruimtes in huis verder te gaan.

Ik hou van opruimen en organiseren en help jou dan ook graag verder om van je huis een fijn thuis te maken waar je tot rust kunt komen met de spullen om je heen die je gebruikt en waar je blij van wordt. En meer tijd overhoudt voor datgene waar je energie uit haalt.

Heb je ook behoefte aan een opgeruimd huis en huishouden, neem dan vrijblijvend contact met mij op.

Beoordelingen

Silvia heeft mij heel goed geholpen met het organiseren van de vele waardevolle spullen die mijn moeder mij nagelaten heeft. Ze ging met een respectvolle manier om met de spullen die voor een ander misschien prul lijken, maar voor mij van emotionele waarde zijn. Ze heeft me een hoop inzichten gegeven om beter te kunnen organiseren!

Silvia is fantastisch om mee te werken. Ze is betrokken, respectvol en denkt mee. Samen hebben we in een paar uur veel meters gemaakt en is mijn huis van een opslag nu weer terug een fijn thuis

Super blij met de hulp van Silvia. Ze heeft mij echt goed geholpen met het opruimen van de badkamer. Ziet er weer netjes uit!

Ik ben fijn geholpen door Silvia. Ik zag door de bomen het bos niet meer op mijn zolder. Kinderspeelgoed en allerlei rommel wat we hebben verzameld door de jaren heen. Na 3 sessies was alles uitgezocht en hebben we veel speelgoed naar de kringloop om de hoek gebracht. Tegenwoordig probeer ik de methode van Silvia toe te passen door heel ons huis

Hartelijk dank voor je frisse blik op de onlogische indeling van mijn huis/ kasten/ laden. Op een gezellige manier heb je mij geleerd om dingen anders aan te pakken. Bedankt voor alle tips Silvia, je hebt er echt kijk op.

Mevrouw Christiaanse is vriendelijk en pakt dingen op een logische manier, stap voor stap aan. En ze is altijd stipt optijd.

Wat is het fijn om weer opgeruimde kasten te hebben èn overzicht over m'n spullen! In 10 sessies van 3 uur hebben we samen alle kasten en ruimtes in het huis doorgenomen en opgeruimd. Vanaf het eerste kennismakingsgesprek, de duidelijke offerte tot en met alle opruimsessies samen, is alles heel goed verlopen. Silvia stelde precies de juiste vragen, waardoor ik gemakkelijk kon beslissen over wat te behouden en wat weg te doen. Ook alle handige èn praktische tips kon ik gelijk toepassen, zoals opvouwtechnieken, opbergmiddelen en kastindelingen. Nogmaals veel dank daarvoor Silvia!

Super blij met de hulp van Silvia. Na jaren rommel bewaren eens flink de bezem er door heen gehaald. Ook heeft zij mij geholpen met het praktisch inrichten en ordenen van mijn kasten en keuken. Nu een paar maanden later heb ik veel meer overzicht en rust in mijn hoofd. Ik kan haar zeker aan iedereen aanraden.